مصاحبه آرشیو خبر ها
اظهار نظر ورزشکاران یوونتوسی و ناپولیتن در مورد تیم مورد علاقه شان!

اظهار نظر ورزشکاران یوونتوسی و ناپولیتن در مورد تیم مورد علاقه شان!

در آستانه ی دیدار حساس یوونتوس و ناپولی ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی ایتالیا که طرفدار یکی از این دو تیم هستند، در مورد تیم مورد علاقه شان به اظهار نظر پرداخته اند: ‌.

 

ماسیمو بولری، بازیکن بسکتبال ، یوونتوسی:

 

" الساندرو دلپیرو سمبل یوونتوس بود، تیمی که من از بچگی در توسکانی طرفدارش بودم. یک عشق خانوادگی که علی رغم مسئولیت هایم در حال حاضر برایم باقی مانده است. من از یک تساوی 2‐2 می ترسم و از ایگواین. چون در حال حاضر او بهترین است."

 

الساندرو جنتیله، بسکتبالیست هوادار ناپولی

 

"یوونتوس شانس بیشتر دارد، آنها در خانه بازی می کنند. بازی بسیار برابری خواهد شد، اما آنها 51٪ شانس پیروزی دارند، در حالیکه ما 49٪ شانس داریم. من از پوگبا خصوصا می ترسم، او یک ستاره ی اصیل است."

 

روبرتو کامراله، بوکسور، یوونتوسی

 

"می ترسم مساوی شود، بازی احساساتی است که در خانه بازی می کنیم، اما ناپولی واقعا قدرتمند است. ما پائولو را داریم و به خیال پردازی فوق العاده ی او او باید ایمان داشته باشیم. بونوچی رهبر تیم آلگری است و خوب کار کرده است.، اما من کونته را ترجیح می دهم."

 

کلمنته روسو، بوکسور، ناپولی

 

"ایگواین تجربه دارد، او بازیکن کاملی است و در کنارش یک چارچوب شناس ذاتی. جنگ مرگ و زندگی خواهد بود، تیمی که یکدست تر باشد پیروز خواهد شد."

 

گریگوریو پالترینیری، شناگر، یوونتوس

 

"آلگری ما را به فینال لیگ قهرمانان رسانده است و من این یووه را در حال حاضر بیشتر دوست دارم بازی سختی خواهد بود، آنها مستحکمند، ثبات بیشتری به نسبت ما داشته اند، اما قدرتمندتریم و بازیکنانی داریم که می توانند نتیجه ی بازی را تغییر بدهند."

 

ماسیمیلیانو روزولینو، شناگر، ناپولی

 

"من به خاطر پدرم هوادار ناپولی شدم، ایگواین کارهای فوق العاده ای انجام داده است و یک الگوست. یکی از بهترین ها در جهان است و امشب روی او حساب می کنیم."

 

ساندرو کامپانیا، مربی واترپولو، یوونتوس

 

"این بازی برای ما مهم تر است تا برای ناپولی، بازی چالش برانگیزی خواهد بود، اما ما بازیکنانی داریم که می توانیم به آنها آسیب بزنیم. 14 بازی پیاپی را برده ایم، اما همیشه باید تمرکزمان را حفظ کنیم، چون قدرت ذهنی و صبر نتیجه ی بازی را تعیین می کند."

 

فرانکو پورتزیو، بازیکن سابق واترپولو، ناپولی

 

"ناپولی تیمی است که فوتبال بهتری بازی می کند، اما غیر از آن بازی امشب تکلیف قهرمان را مشخص نمی کند. ما ایگواین را داریم، بهترین مهاجم جهان و و روی او تاکید زیادی می کنیم چون او تمثیل تیم ساری است."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: